مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 10:052021-12-19اجتماعي

فارس من| ممنوعیت تردد اتوبوس ها در مسیر خلخال - اسالم بررسی می شود


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: ممنوعیت تردد اتوبوس ها در مسیر خلخال - اسالم به درخواست پلیس راه بود ولی موضوع در استان بررسی و تصمیم نهایی گرفته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، در هفته های گذشته ممنوعیت تردد اتوبوس در جاده خلخال - اسالم با اعتراض مردم به خصوص رانندگان و مسافران در فضای مجازی مطرح شد؛ تصمیمی که از نظر خیلی ها عجولانه و خواهند شد.

وی با احترام به دستور پلیس راه مبنی بر ممنوعیت تردد اتوبوس ادامه داد: پلیس راه به جای ممنوع کردن تردد اتوبوس به فکر ممنوع کردن تردد کامیون ها باشد که روزانه عبور 400 کامیون از این مسیر و حمل شن و ماسه، جان مردم را نیز به خطر می اندازند.

ممنوعیت تردد اتوبوس در مسیر خلخال - اسالم به جلسه شورای اداری شهرستان خلخال کشید و مسؤولان شهرستان از جمله امام جمعه و فرماندار خلخال مخالفت و نگرانی خود را اعلام کردند مسؤولان شهرستان معتقد هستند این تصمیم عجولانه و غیرکارشناسی است.

نارضایتی مردم خلخال از ممنوعیت تردد اتوبوس در جاده اسالم به طوری که سیدجواد یحیی زاده، سرپرست فرمانداری شهرستان خلخال در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به مقصد گردشگری بودن جاده خلخال به اسالم و تصمیم عجولانه و نامعقول در خصوص ممنوعیت تردد از این جاده را شایسته ندانست و اظهار کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| ممنوعیت تردد اتوبوس ها در مسیر خلخال - اسالم بررسی می شود

فارس من| ممنوعیت تردد اتوبوس ها در مسیر خلخال - اسالم بررسی می شود